خروجی حاکمیت نکبت بارچهل ساله آخوندهای ضد بشر، فوق تصور هر انسان باوجدانی است. نگاهی اجمالی به صفحه حوادث رسانه های خود رژیم، دلهارا بدرد می آورد.
هفته گذشته چهار دختر جوان که سه نفرشان خواهر بودند در گودال آبی در منطقه زیردان از توابع نیکشهر در استان بلوچستان غرق شدند. آنها برای تهیه آب آشامیدنی غیربهداشتی به این قتلگاه رفته بودند!.(۱)
یک جوان ژنده‌پوش محروم خرمشهری در حالیکه لیوان خالی در دست دارد فریاد میزند که تشنه است و فقط آب میخواهد و گریه کنان میگوید بداد ما فلک زده ها برسید مسئولین!!(۲)
به گزارش رسانه‌ها، دختر ۱۲ ساله‌ای در خیابان مطهری تهران اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد. گزارش حاکی است که این دختربچه که یک زنجیر طلا را در یکی از سایت‌های اینترنتی نشان کرده بود، طی یک مجادله لفظی با خانواده‌اش خود را دار زد. دختر معصوم پس از دیدن این زنجیر طلا تلاش میکرده است خانواده را به خریدش قانع سازد.
میثم دوازده ساله بخاطر فروش اجباری مبایل و دوچرخه اش دست از زندگی شست. حادثه زمانی رخ داد که مادرش بخاطر پرداخت اجاره بها مجبور به فروش وسایل مورد علاقه میثم گشت. گریه و ضجه مادر میثم نفس را در سینه حبس و قلب را جریحه دارمیسازد. میخواهی همه تن فریاد شوی و برهر آنچه آخوند خمینی صفت است لعن و نفرین نثار کنی. همه این فجایع نتیجه فقرمطلق وعملکرد خائنانه آخوندهاست..(۳)
به گزارش ایسنا، رییس فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس شورای اسلامی گفت: قریب به ۲۰ میلیون نفر جوان ۱۵ الی ۲۹ ساله کشور بیکار هستند. نرخ بیکاری مردان در بین سنین ۱۵ الی ۲۹ سال، معادل ۲۱ درصد و زنان ۴۰ درصد است.
فجایع ذکرشده به مثابه مشت نمونه خروار در حالی رخ میدهد که حاکمان وطن فروش همین روزها در حال بستن قرارداد با قصاب کودک کش دمشق برای حمایت و حفاظت از او  و باصطلاح بازسازی ویرانه های بجامانده در سوریه جنگ زده است. همه این ها در زمانی رخ میدهد که کمکهای رژیم به حوثی ها در یمن، حزب اله در لبنان و مزدوران رنگارنگ عراقی کمافی السابق ادامه دارد. همین دیروز بود که ارتش آمریکا اعلام کرد یک قایق پر از اسلحه را در آبهای نزدیک یمن توقیف کرده است.
درآستانه چهارمین دهه از عمر ننگین کفتاران عمامه بسر، بخاطرعملکرد بغایت جنایتکارانه و ضدبشری، غرقه در بحرانهای لاعلاج، مذبوحانه دست و پا میزنند. آنها در حضیض ذلت و خواری همچون جانوردرنده ای در حال غرق شدن دست به هر خس و خاشاکی میزنند. مضحک تر از همه شکایت به دادگاه لاهه علیه تحریمهای آمریکاست. وکلا و نمایندگان رژیم مفلوک، معتقدند دولت امریکا قراراد دوستی و مودت دولت کودتا را زیرپا گذاشته است! خمینی تبارانی که حمله به سفارت امریکا را انقلابی بزرگتر از انقلاب بهمن میدانستند. همانهایی که نزدیک به چهاردهه، نان شعار ضدیت با دولت متخاصم آمریکا را خورده اند. حرامیان و شکنجه گرانی که هزارها تن از جوانان برومند و رشید این مرز و بوم را به اتهام وابستگی به شیطان بزرگ! شکنجه کرده و به صلابه کشیدند. بقایای خمینی بیچاره امروز بناچار رو در روی اظهارات دجالگرانه آخوندها و بخصوص ولی فقیه پوشالی، معتقدند تحریمها اقتصاد مملکت را ازهم پاشونده و التماس دعا و استغاثه! از دولت امریکا و مجامجع بین المللی که به فریادشان برسند!
شیخ حسن شیاد که مانند پایان کار همه دیکتاتورها گویی تازه از خواب گران بیدارشده است، به نمایندگان رژیم گفت: «چی شد کشور!؟ چی شد که جو یکمرتبه تغییر کرد؟ ناگهان تصور مردم نسبت به آینده ایران دچار تغییر شد و این درد بزرگی است. اشتغال و بیکاری درد بسیار مهمی است، قبول دارم، نابسامانی بانکی و مسأله رونق و قیمت ارز هم مهم است، اما همه اینها در برابر اعتماد و امید مردم ناچیز است...
تاریخ این تغییر ۵ دی ماه سال ۹۶ است. هر کس تاریخ دیگری بدهد به اعتقاد من آدرس غلط به مردم داده است. ۵ دی ماه سال ۹۶ بود که مردم ناگهان دیدند در خیابان‌ها عده‌ای شعار می‌دهند و شعارها کم کم به شعارهای هنجارشکنانه و غیرقابل قبول برای همه مردم تبدیل شد و مردم را دچار حیرت کرد». در جملات مذکور، رئیس جمهور ولایت پوشالی فقط قطره ای از دریای مواج بحرانهای رژیم را برملا کرده است. رو در روی رژیم فلک زده، الترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت و سازمان محوری اش مجاهدین در اوج اعتلای تشکیلاتی و شناخته شدگی بین المللی است. مجاهدینی که در آستانه سالگرد پنجاه و سه سالگی خویش سر به آسمان، به کهکشان و به بیکران می سایند.
خون جوشان جاودانه فروغها در رگ و پی کانونهای شورشی و جوانان بی بیم وباک جریان یافته و میرود که همچون سیلی خروشان و بنیان کن ریش و ریشه آخوندها را درهم بپیچد. برای تسریع آن روزخجسته و تاریخی می باید که همگی به وظیفه ملی ومیهنی و انسانی خویش قیام کنیم.


1- https://www.youtube.com/watch?v=NL8lf0WRwYY&t=6s
2-www.youtube.com/watch?v=vOZ5Ksm7sag
3- https://www.youtube.com/watch?v=atGrxLjyQqA