۱۳۹۷ شهریور ۱۶, جمعه

مسلم اسکندر فیلابی: بی اعتباری قراردادهای خائنانه ملاها

لينك به منبع:

مسلم اسکندر فیلابی: بی اعتباری قراردادهای خائنانه ملاها

هم میهنان،
اساس و بنیان رژیم بنیادگرا و ضد بشری آخوندها بر پایه دیکتاتوری ولایت فقیه بنا شده و ‌اثری از آزادی و دمکراسی در این نظام وجود ندارد، از جمله اینکه انتخابات در این رژیم یک سیرک نمایشی بیش نیست و نمایندگان مجلس منتخب مردم نیستند و منتصب ولی فقیه میباشند.
با احترام به دکتر محمد مصدق رهبر ضد دیکتاتوری و ضد استعماری ایران، در این ایام که مصادف با سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد علیه این رادمرد تاریخ ایران هستیم، به یاد می آوریم که در دادگاه لاهه منجمله با اثبات اینکه نمایندگانی که در مجلس شورای ملی آن زمان برای واگذاری صنعت نفت به کشور انگلیس رأی مثبت داده اند طبق اسنادی که به دادگاه ارائه داد منتصب شاه و لذا مجری دستورات شاه بوده اند و هیچ اعتبار ملی و مردمی ندارند باعث شد که دادگاه نهایتا به نفع دکتر مصدق و ملت ایران در دفاع از ملی شدن نفت ایران ر‌أی داد.
هم میهنان، اکنون ما در زمانی زندگی می‌کنیم که رژیم ملاها ایران را به گروگان گرفته است. هیچگونه آزادی فردی و اجتماعی در ایران وجود ندارد. مخالفان آزادیخواه و میهن پرست یا زندانی هستند، یا اعدام می‌شوند و یا جلای وطن کرده اند و تمام نمایندگان مجلس منتصب ولی فقیه هستند.
مردم ایران و جامعه جهانی باید بدانند هر قراردادی که این حکومت ضد مردمی باکشور های دیگر ببندد از جمله قرارداد اخیر دریای مازندران ... در صورتیکه برعلیه منافع ملی ایرانیان باشد مجلس ملی و مردمی فردا، در ایران آزاد حق خواهد داشت آن قرارداد را لغو نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر